Тестуйте сервіс безкоштовно впродовж 3-х місяців
Close
+25 інженерів до вашої команди
для забезпечення роботи
систем та сервісів

Технічна підтримка
IT-інфраструктури
З 2011 року інженерна команда Netwave впроваджує інфраструктурні рішення, які забезпечують роботу IT-інструментів, бізнес-додатків та систем, що дозволяють функціонувати
компаніям будь-якого масштабу.

За нашими плечима більше 300 реалізованих проектів
та накопичений досвід налаштування 100+ вендорських продуктів.
|
Що отримає ваша компанія
від сервісу Технічної підтримки?

Надійного партнера та команду з десятків професійних інженерів, готових прийти на допомогу у вирішенні
будь- якої задачі та подоланні складних інцидентів
Вирішення інцидентів
- визначимо проблему;
- усунемо причини та відновимо роботу систем;
- вживемо заходів для уникнення повторення;
- замінимо обладнання, що вийшло з ладу;
- відкриємо запит (кейс) у виробника та будемо взаємодіяти з ним для вирішення питання.
Забезпечимо проактивний моніторинг
Налагодимо автоматизований моніторинг інфраструктури із сповіщенням про інциденти та будемо оперативно реагувати на них, щоб ваша інфраструктура працювала стабільно.
Аналіз інфраструктури досвідченими інженерами
Від збоїв та відмови в роботі обладнання та ПЗ ніхто не застрахований. Але Ви можете зменшити ризики їх виникнення та негативні наслідки тривалого простою бізнес-процесів, отримавши кваліфікований аудит. Досвідчена команда проаналізує роботу систем та перевірить її поточний стан, дасть рекомендації з їх оптимізації та розвитку.
Додатковий ресурс у вашу команду
Ви отримаєте + 25 позаштатних спеціалістів у свою команду, готових прийти на допомогу. Проконсультуємо з усіх питань стосовно того, як працює і має працювати та чи інша система у вашій інфраструктурі. Підкажемо, як краще та ефективніше реалізувати те, що ви запланували.
Регламентне обслуговування, що розвантажить вашу команду від рутинних завдань
Для успішного функціонування будь-якої бізнес-системи необхідно, щоб програмне забезпечення кожного з компонентів було оновлене, конфігурація складових системи була актуальною та завжди зберігалась резервна копія інформації. Прямо як з ТО вашого авто - своєчасна діагностика та заміна витратних матеріалів дозволяє системі ефективно працювати й надалі.
Ми спеціалізуємось на рішеннях наступних вендорів:
Пакети послуги Технічної підтримки
Основа Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою для ефективного функціонування бізнесу.
Складові Пакетів Технічної підтримки
BASIC
BASIC Special*
PROACTIVE
Аналіз систем та підготовка рекомендацій з їх модернізації для зниження ризиків виникнення інцидентів і оптимізації роботи
Реагування на інциденти: діагностика несправності, визначення підсистеми, в якій стався збій
Аналіз, виявлення та ліквідація причини збою, відновлення функціонування системи
Консультації та рекомендації щодо усунення збоїв в аналогічних системах, якщо такі присутні в інфраструктурі
Відкриття запитів в службі технічної підтримки виробника обладнання і подальший контроль їх виконання.
Міграція конфігурації на нові пристрої у випадку заміни обладнання
Аналіз параметрів функціонування систем за допомогою ПЗ моніторингу
Оперативне реагування на критичні повідомлення ПЗ моніторингу для попередження інцидентів та усунення їх впливу
Аналіз завантаження устаткування протягом місяця, складання звіту із зазначенням знайдених проблем і рекомендацій щодо їх усунення
Адміністрування систем за зверненнями, годин (на весь термін контракту)
5 годин
Доступні терміни дії договору, місяців
3 / 6 / 12 місяців
3 місяців
3 / 6 / 12 місяців
З чого складається вартість?
Приклад компонент інфраструктури, які можуть бути прийняті на підтримку при вказаній абонентській платні:

- 20 комутаторів L2 рівня;
- 5 мережевих екранів;
- 2 сервера або 1-2 системи збереження даних;
При графіку обслуговування 9 х 5 (у робочі дні з 09:00 до 18:00).

*Вартість Пакету послуги Технічної підтримки залежить від:
- розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку;
- рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів у таких системах;
- обраної схеми (графіку) обслуговування.

Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.
Дія акційної пропозиції
**Акційні умови Пакету BASIC Special діють при підписанні Договору на Технічну підтримку на термін 12 місяців. Вартість Пакету послуги Технічної підтримки, що діятиме після завершення акційного періоду залежить від:

- розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку;
- рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів у таких системах;
- обраної схеми (графіку) обслуговування.


Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.
З чого складається вартість?
Приклад компонент інфраструктури, які можуть бути прийняті на підтримку при вказаній абонентській платні:

- 20 комутаторів L2 рівня;
- 5 мережевих екранів;
- 2 сервера або 1-2 системи збереження даних;
При графіку обслуговування 9 х 5 (у робочі дні з 09:00 до 18:00).

*Вартість Пакету послуги Технічної підтримки залежить від:
- розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку;
- рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів у таких системах;
- обраної схеми (графіку) обслуговування.


Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.
Пакети послуги Технічної підтримки
Основа Технічної підтримки - оперативне реагування на інциденти, які можуть стати перешкодою для ефективного функціонування бізнесу.
В кожному з пакетів можна обрати наступні графіки обслуговування:
9 х 5
у робочі дні
з 09:00 до 18:00
12 х 5
у робочі дні
з 09:00 до 21:00
24 х 7
цілодобове
чергування
індивідуальний
запропонуємо умови,
зручні для вашого бізнесу
Пакет BASIC Special**
Ми знаємо, наскільки важливу роль для багатьох компаній грає питання підтримання працездатності всіх систем та сервісів в умовах змушеного обмеження ресурсів власних ІТ-команд та збільшення навантаження на IT-ресурси. Саме тому ми розробили акційні умови тарифікації:
3 місяці без абонплати
Отримайте впевненість за вирішення будь-яких інцидентів із системами прийнятими на підтримку.
Без обмежень сервісу
Використовуйте весь комплекс робіт в межах Пакету Технічної підтримки BASIC без обмежень
Аналіз систем
Отримуйте рекомендації по моденізаціі вашої системи для зниження ризиків виникнення інцидентів
5 годин адміністрування
Використовуйте цей час на задачі з обслуговування систем, прийнятих на підтримку
**Акційні умови Пакету BASIC Special діють при підписанні Договору на Технічну підтримку на термін 12 місяців. Вартість Пакету послуги Технічної підтримки, що діятиме після завершення акційного періоду залежить від обраної схеми (графіку) обслуговування, розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку, а також рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів таких систем та окремих компонент в інфраструктурі. Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.
Пакети додаткових послуг:
Підключаються в доповнення до Пакетів Технічної підтримки реагування на інциденти
Технічні консультації
за зверненнями
  • Консультування персоналу стосовно функцій систем.
  • Технічна порада або консультація по схемам або особливостям роботи систем і протоколів.
  • Рекомендація оптимального методу або підходу вирішення поставлених завдань.
від 5 звернень / місяць
від 8 500,00* грн/місяць
Регламентне обслуговування системи
  • Аналіз логів і телеметричної інформації на предмет якості функціонування системи.
  • Резервне копіювання поточних конфігурацій системи.
  • Контроль наявності оновлень ПЗ (firmware).
  • Оновлення ПЗ для системи (як правило вимагає короткотермінової зупинки системи).
    Узгодження, планування та оновлення ПЗ кількох систем (вимагає значно більше часу для проведення процедури).
Згідно погодженого графіку
від 8 500,00* грн/місяць
З чого складається вартість?
Вартість Пакетів додаткових послуг залежить від:

- розміру інфраструктури та кількості систем та сервісів, які приймаються на підтримку;
- рівня складності та потенційної вірогідності виникнення інцидентів у таких системах;
- обраної схеми (графіку) обслуговування.

Остаточний розрахунок вартості здійснюється після проведення Аналізу систем перед їх прийняттям на Технічну підтримку. Ціну вказано без урахування ПДВ.
Стандарти нашої роботи
Кожен інцидент ми прагнемо вирішити якомога швидше, аби ваш бізнес навіть не відчув його впливу.
пріорітет
"ЗВИЧАЙНИЙ"
  • Несуттєве зниження продуктивності системи.Інцидент не впливає на бізнес-процеси.
  • Час реакції на звернення:
  • до 4-х годин
  • Час виявлення причини:
  • до 8-ми годин
пріорітет
"ВИСОКИЙ"
  • Значно погіршується робота окремих систем. Інцидент впливає на продуктивність бізнесу.
  • Час реакції на звернення:
  • до 2-х годин
  • Час виявлення причини:
  • до 6-ти годин
пріорітет
"КРИТИЧНИЙ"
  • Блокування роботи через відмову систем.Інцидент став перешкодою функціонування бізнесу.
  • Час реакції на звернення:
  • до 30-ти хвилин
  • Час виявлення причини:
  • до 2-х годин
Наш профіль - реалізація комплексних інфраструктурних проектів повного циклу!

Саме тому, ми маємо досвід не лише впровадження та налаштування окремих продуктів, але й знаємо скриті нюанси побудови взаємозв'язків між рішеннями різних виробників та суміжних сегментів інфраструктури.
Роздрібна банківська мережа
Security incident
Інцидент
Підозра на злам інфраструктури. На частині робочих станцій почало самостійно видалятися антивірусне ПЗ. Статус ситуації - «Критична загроза роботі бізнес процесів».

Результат
Причиною збою виявилося тестування командою ІБ клієнта альтернативного антивірусного рішення. ПЗ в процесі установки перевіряло наявність на машинах альтернативних програм та видаляло їх. При цьому існуюче антивірусне ПЗ не було захищено паролем від деінсталяції.

Процес вирішення
Перевірка логів пристроїв.

Причини
Розрізненість комунікації між підрозділами всередині команди. Відсутність розроблених політик для проведення тестування нових рішень для забезпечення IT-Безпеки. Відсутність певного функціонала захисту від видалення в антивірусному ПЗ.

Що попередили
В результаті оперативної реакції і швидкого визначення джерела проблеми, вдалося уникнути введення в банку заходів щодо запобігання взлому, що передбачає відключення систем від зовнішньої мережі, зупинку роботи бізнес-додатків і сервісів і блокування запущених процесів. Потенційний результат - зупинка бізнесу і фінансові втрати від тимчасового простою в період пошуку джерел проблеми.
Роздрібна продуктова мережа
Firewall incident
Інцидент
Звернення в технічну підтримку в 23:00: Після перезавантаження, міжмережевий екран видав відмову в роботі. Пристрій знаходився в ЦО і відповідав за синхронізацію інформаційних баз всіх торгівельних точок мережі.

Результат
Завдяки тому, що дане обладнання було в статусі критичного для інфраструктури, і у замовника була в наявності заміна даної моделі міжмережевого екрану. На новий пристрій було розгорнуто налаштування з бекапу. Незважаючи на умови контракту підтримки (надання послуг у робочий час) інженер здійснив виїзд до замовника вночі та до 8-ої ранку відновив роботи мережі, чим запобіг отримання збитків замовником.

Процес вирішення
Відновлення функціоналу міжмережевого екрану на аналогічний з ЗІПу.

Причини
Знос обладнання та його апаратна несправність та відсутність своєчасної діагностики роботи заліза.

Що попередили
Так як даний пристрій забезпечував VPN-тунелі з іншими локаціями замовника, за рахунок швидкої реакції і вирішення проблеми до початку робочого дня, був відсутній простій критичних сервісів замовника у робочий час.
Роздрібна продуктова мережа
Staff control incident
Інцидент
Впродовж денного часу робота всіх IT сервісів зупинилася. Системні процеси стали рухатись дуже повільно. Заблокувалась як робота бізнес-додатків, так і робочого обладнання (кас та терміналів).

Результат
Впродовж 30 хвилин проблема була ідентифікована і вирішена. Було виявлено, що через некоректно налаштування мережевого обладнання та його невірну комутацію, було спровоковано петлевий трафік на комутаторі ядра та перевантаження його апаратних ресурсів.

Процес вирішення
Діагностика обладнання засобами Cisco IOS та відключення певних інтерфейсів.

Причини
Несанкціонований доступ до мережевого обладнання, яке мало критичне значення для працездатності мережі. Некоректне первинне налаштування обладнання.

Що попередили
Даний збій блокував роботу всієї мережі, тому оперативне визначення проблеми та її виправлення дозволило уникнути періоду непрацездатності магазинів.
Бажаєте замовити
послугу
Технічної підтримки?
Заповніть форму зворотнього зв'язку нижче і наша команда зв'яжеться з Вами для обговорення деталей проекту найближчим часом!
В разі виникнення питань:
+38 044 359 05 50
team@netwave.com.ua
Київ, вул. Авіаконструктора І.Сікорського, 8
БЦ "Флора Парк", оф. 30. ТОВ "НЕТВЕЙВ"
Обраний Пакет послуги Технічної підтримки:
Пакети додаткових послуг:
Контактний номер телефону
Я погоджуюсь з Правилами використання персональних даних
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ТА ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТОВ «НЕТВЕЙВ»
Ця Політика конфіденційності – правила ТОВ «НЕТВЕЙВ», що регламентують збір, обробку та використання персональних даних, які можуть бути запитані/отримані при заповненні реєстраційної форми чи форми зворотнього зв'язку в електронному або фізичному вигляді.

Згідно Закону України «Про захист персональних даних», заповнюючи дані реєстраційної форми та проставляючи відмітку про ознайомлення з даною Політикою конфіденційності та обробки персональних даних (далі – Політика конфіденційності) Ви даєте згоду ТОВ «НЕТВЕЙВ» на збирання, обробку та використання Ваших персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин.

Ви також погоджуєтесь з тим, що ТОВ «НЕТВЕЙВ» має право надавати доступ та передавати Ваші персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, виключно, якщо при цьому не змінюється мета їх обробки та лише у випадках, передбачених даною Політикою конфіденційності та /або законодавством України.

Особиста інформація, зібрана при реєстрації (або в будь-який інший час) переважно використовується для підготовки Продуктів або Послуг відповідно до Ваших потреб. Ваша інформація не буде передана третім особам. Однак, ми можемо частково розкривати особисту інформацію у випадках, передбачених даною Політикою конфіденційності та /або законодавством України.

Персональні дані– відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Розпорядником персональних даних є ТОВ «НЕТВЕЙВ».

Персональні дані зберігаються в автоматизованих системах та на паперових носіях ТОВ «НЕТВЕЙВ» за адресою: 04112, Україна, Київ, вул. Авіаконструктора І.Сікорського, 8 БЦ "Флора Парк", оф. 30.

Розпорядник має право зберігати персональні дані стільки, скільки необхідно для реалізації мети, що зазначена у даній Політиці або у строки, встановлені чинним законодавством України або до моменту видалення Вами цих даних.

МЕТА ЗБОРУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

ТОВ «НЕТВЕЙВ» може обробляти Ваші персональні дані для наступних цілей. При цьому одночасно можуть застосовуватися одна або кілька цілей:

- реєстрація наміру участі в навчальному заході. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для фіксування наміру взяти участь в заходах (конференціях, вебінарах, лекціях, тощо), який Ви зробили, для обробки Ваших запитів, або для інших цілей, які можуть існувати для досягнення кінцевої мети.

- спілкування з Вами. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для зв'язку з Вами, наприклад повідомити Вас про зміну у наших продуктах або надіслати Вам важливі повідомлення та інші подібні повідомлення, що стосуються замовлення, що було Вами зроблено та зв'язатися з Вами в цілях, пов'язаних з обслуговуванням.

ВАШІ ПРАВА

Ви маєте право отримувати інформацію про зберігання Ваших персональних даних та мати доступ до Ваших персональних даних. У будь-який момент Ви також можете звернутися з запитом щодо внесення змін, блокування або видалення Ваших персональних даних, якщо вони недостовірні або неактуальні. Після отримання Вашого запиту щодо надання доступу, внесення змін або видалення будь-яких даних ми вирішимо його відповідно до вимог чинного законодавства. У будь-який момент Ви можете відмовитися на законних підставах у зв'язку зі своєю ситуацією від обробки Ваших персональних даних, якщо інше не передбачено вимогами чинного законодавства. Якщо Ви вирішили, що більше не бажаєте, щоб ТОВ «НЕТВЕЙВ» здійснювало обробку Ваших персональних даних, або хочете відкликати будь-яку свою згоду, за Вашим запитом ми анулюємо та знеособимо Ваші персональні дані.

ЯКІ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗБИРАЮТЬСЯ

При реєстрації на участь у заходах, заповненні форми зворотнього зв'язку, чи на отримання інформаційних розсилок Ви відправляєте своє Ім'я, Прізвище, дані про компанію у тому числі про місце розташування головного офісу, E-mail, контактний номер телефону через форму реєстрації.

Мета збору персональних даних:

ім'я та Прізвище використовуються для звернення особисто до Вас в ході комунікації, та ідентифікації Вашої особи в процесі планування та підготовки до заходу, з метою персоналізації роздаточних та презентаційних матеріалів (бейджів, навчальних та інформаційних матеріалів та інш.);

дані про місце роботи та адреса розташування офісу Вашої компанії використовуються для підготовки максимально релевантного до Вашої сфери діяльності контенту заходів, участь в яких Ви маєте намір взяти, заповнюючи реєстраційну форму. Крім того, ці дані використовуються при формуванні внутрішньої аналітики стосовно перетину контенту заходів із потребами сфер бізнесу, та подальшого редагування навчальних чи презентаційних матеріалів;

Ваш e-mail використовується для відправки вам листів розсилок про хід підготовки та статус проведення заходу, новин заходу, корисних (інформаційних, навчальних) матеріалів, комерційних пропозицій, тощо;

Ваш контактний номер телефону використовується в разі необхідності зв'язку для повідомлення про хід підготовки заходу, підтвердження Вашого наміру взяти в ньому участь. Для отримання зворотного зв'язку про проведений захід після його завершення. А також зв'язку з Вами в разі виникнення необхідності повідомлення Вас про обставини, які можуть вплинути на хід проведення заходу.

Ваші персональні дані не передаються третім особам, ні за яких умов крім випадків, пов'язаних з виконанням вимог законодавства та умов цієї Політики конфіденційності. Ваші дані на захищених серверах ТОВ «НЕТВЕЙВ», та сторонніх ресурсах зберігання та обробки інформації (у тому числі хмарних) і використовуються відповідно до їх політики конфіденційності.

ЯК ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗАХИЩАЮТЬСЯ

Для захисту Вашої особистої інформації ми використовуємо різноманітні адміністративні, управлінські та технічні заходи безпеки. Наша Компанія дотримується встановлених стандартів контролю, спрямованих на операції з особистою інформацією, які включають певні заходи контролю щодо захисту інформації, зібраної через мережу Інтернет.

Ми рекомендуємо Вам вживати всіх можливих заходів обережності під час перебування в Інтернеті. Організовані нами послуги і веб-сайти передбачають заходи щодо захисту від витоку, несанкціонованого використання і зміни інформації, яку ми контролюємо. Незважаючи на те, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити цілісність і безпеку своєї мережі і систем, ми не можемо гарантувати, що наші заходи безпеки допоможуть запобігти незаконний доступ до цієї інформації хакерів сторонніх організацій.

У разі зміни цієї Політики конфіденційності Ви зможете прочитати про ці зміни на цій сторінці або, в особливих випадках, отримати повідомлення на свій e-mail.

ЗГОДА НА РОЗСИЛКУ

Заповнюючи форму на нашому сайті – Ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності. Також Ви погоджуєтеся з тим, що ми маємо право розголошувати ваші особисті дані в наступних випадках:

- з Вашої згоди: у всіх інших випадках перед передачею інформації про Вас третім сторонам ТОВ «НЕТВЕЙВ» зобов'язується отримати Вашу явну згоду. Наприклад, наша Компанія може реалізовувати спільну пропозицію або конкурс з третьою стороною, тоді ми попросимо у Вас дозвіл на спільне використання Вашої особистої інформації з третьою стороною.

- Компаніям, працюючим від нашого імені: Ми можемо співпрацювати з іншими компаніями, які виконують від нашого імені функції бізнес підтримки, в зв'язку з чим Ваша особиста інформація може бути частково розкрита. Ми вимагаємо, щоб такі компанії використовували інформацію тільки з метою надання послуг за договором; їм забороняється передавати цю інформацію іншим сторонам в ситуаціях, відмінних від випадків, коли це викликано необхідністю надання обумовлених послуг. Приклади функцій бізнес підтримки: виконання замовлень, реалізація заявок, видача призів і бонусів, проведення опитувань серед клієнтів і управління інформаційними системами. Ми також розкриваємо узагальнену не персоніфіковану інформацію при виборі постачальників послуг.

- Дочірнім і спільним підприємствам: під дочірнім чи спільним підприємством розуміється організація, не менше 50% пайової участі якої належить Компанії. При передачі Вашої інформації партнеру по дочірньому або спільному підприємству наша Компанія вимагає не розголошувати цю інформацію іншим сторонам в маркетингових цілях і не використовувати Вашу інформацію будь-яким шляхом, що суперечить Вашому вибору. Якщо Ви вказали, що не хочете отримувати від нашої Компанії будь-які маркетингові матеріали, то ми не будемо передавати Вашу інформацію своїм партнерам по дочірнім та спільним підприємствам для маркетингових цілей.

- Правоохоронним та контролюючим органам: наша Компанія може без Вашої на те згоди розкривати персональну інформацію у відповідності до діючого законодавства на підставі відповідних запитів, актів індивідуальної дії та рішень компетентних органів.

Ви можете відмовитися від отримання рекламних електронних листів та регулярної розсилки і видалити з бази даних свої персональні дані в будь-який момент, клікнувши на посилання для відписки, яке знаходиться в кожному листі, або відправивши електронного листа у довільній формі на адресу team@netwave.com.ua.

зворотнього зв'язку в електронному або фізичному вигляді.

Згідно Закону України «Про захист персональних даних», заповнюючи дані реєстраційної форми та проставляючи відмітку про ознайомлення з даною Політикою конфіденційності та обробки персональних даних (далі – Політика конфіденційності) Ви даєте згоду ТОВ «НЕТВЕЙВ» на збирання, обробку та використання Ваших персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин.

Ви також погоджуєтесь з тим, що ТОВ «НЕТВЕЙВ» має право надавати доступ та передавати Ваші персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, виключно, якщо при цьому не змінюється мета їх обробки та лише у випадках, передбачених даною Політикою конфіденційності та /або законодавством України.

Особиста інформація, зібрана при реєстрації (або в будь-який інший час) переважно використовується для підготовки Продуктів або Послуг відповідно до Ваших потреб. Ваша інформація не буде передана третім особам. Однак, ми можемо частково розкривати особисту інформацію у випадках, передбачених даною Політикою конфіденційності та /або законодавством України.

Персональні дані– відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Розпорядником персональних даних є ТОВ «НЕТВЕЙВ».

Персональні дані зберігаються в автоматизованих системах та на паперових носіях ТОВ «НЕТВЕЙВ» за адресою: 04112, Україна, Київ, вул. Авіаконструктора І.Сікорського, 8 БЦ "Флора Парк", оф. 30.

Розпорядник має право зберігати персональні дані стільки, скільки необхідно для реалізації мети, що зазначена у даній Політиці або у строки, встановлені чинним законодавством України або до моменту видалення Вами цих даних.
Netwave – спеціалізований мережевий інтегратор
З 2011 року ми розробляємо та будуємо інформаційні мережі, обчислювальні комплекси (СЗД, сервери, віртуалізація) та впроваджуємо рішення з інформаційної безпеки.

В реалізації кожного проекту, ми намагаємось зануритись якомога глибше в IT-інфраструктуру замовника. І, розібравшись у всіх тонкощах її функціонування, запропонувати оптимальний шлях її розвитку, відкривши нові бізнес-можливості!

Ключові напрямки нашої роботи:
Network
Computing infrastructure
Security
Компанії, з якими ми вже працюємо
Made on
Tilda