Заявка на активацію

послуги "Технічна підтримка"
Заповніть анкету нижче і ми підготуємо комерційну пропозицію з надання сервісу підтримки, виходячи з особливостей Вашої компанії та актуальних потреб бізнесу.
Заявка на активацію послуги "Технічна підтримка"
1. Дані про компанію
1.1. Клієнт
1.2. Юридична назва
1.3. Фізична адреса
1.4. Контактна особа
1.5. Контактний номер телефону
1.6. E-mail адреса
2. Умови надання послуги
2.1. Обраний пакет послуги
2.2. Необхідний час реакції
2.3. Режим чергування наших спеціалістів (гарантія надання заявленого часу реакції)
2.4. Варіант використання годин підтримки
2.5. Додаткові послуги, які Ви бажаєте додати в контракт
3. Опис інфраструктури
3.1. Перелік сервісів та обладнання, що приймаються на підтримку з ВИСОКИМ рівнем критичності
Обєкт сервісу знаходиться в неробочому стані, що призвело до повної відмови важливих інформаційних систем.
3.2. Перелік сервісів та обладнання, що приймаються на підтримку з СЕРЕДНІМ рівнем критичності
Обєкт сервісу знаходиться в неробочому стані, внаслідок чого значно погіршилася робота окремих важливих інформаційних систем.
3.3. Перелік сервісів та обладнання, що приймаються на підтримку з НИЗЬКИМ рівнем критичності
Обєкт сервісу знаходиться в неробочому або частково робочому стані, що призвело до часткової відмови інформаційних систем або несуттєвому зниження продуктивності інформаційних систем.
3.4. Перелік сервісних контрактів
Вкажіть сервісні контракти, що поширюються на обєкти сервісу які передаються на підтримку
4. Організаційні параметри
4.1. Запланований термін контракту
4.2. Планована дата старту контракту
4.3. Готовність надати доступ до порталу підтримки вендора
4.4. Готовність надати віддалений доступ
4.5 Якщо в попередьному питанні відповідь ТАК, вкажіть технологію що використовується
4.6. Чи бажаєте Ви підписати NDA
4.7. Опишіть IT-команду вашої компанії
Вкажіть всіх відповідальних за обслуговування IT інфраструктури, з якими ми будемо працювати в партнерстві
Made on
Tilda